Szukasz pracy w obsłudze klienta? Musisz przygotować odpowiednie dokumenty, aby zostać zatrudnionym na takim stanowisku, ale nie wiesz, od czego zacząć? Koniecznym będzie stworzenie Curriculum Vitae, chociaż czasami opłaca się dostarczyć także list motywacyjny. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o kreowaniu CV obsługa klienta – koniecznie zapoznaj się z poniższym artykułem!
CV obsługa klienta – spis treści:
- Obsługa klienta CV – od czego zacząć?
- CV obsługa klienta – co musi się znaleźć w CV doradcy bankowego?
- List motywacyjny obsługa klienta – jak przygotować taki dokument?
Obsługa klienta CV – od czego zacząć?
Aby odpowiednio przygotować życiorys, musisz pamiętać, aby zawrzeć w nim wszystkie wymagane informacje. Postaraj się – to ten dokument będzie tworzył pierwsze wrażenie o Tobie w oczach pracodawcy. Zadbaj o to, aby było ono jak najbardziej pozytywne. Dobrym pomysłem jest rozpoczęcie od poszukiwania konkretnych ofert pracy. Dlaczego? Przygotowanie CV pod daną propozycję zwiększa Twoje szanse i ma pozytywny wpływ na opinię szefa. Jak zabrać się do przygotowań i jakie sekcje powinny znaleźć się w życiorysie?
CV obsługa klienta – co musi się znaleźć w CV doradcy bankowego?
- CV pracownik obsługi klienta – dane osobowe i kontaktowe
Pierwszym krokiem, jaki należy zrobić przy tworzeniu CV, jest niewątpliwie podanie danych osobowych i kontaktowych. Umożliwi to pracodawcy zaproszenie Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Jakie informacje warto podać, a co stanowi niepotrzebną zawartość? Przede wszystkim skup się na wpisaniu imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail. Tak naprawdę te informacje wystarczą. Podawanie adresu zamieszkania czy daty urodzenia jest zbędne. Na Twoją niekorzyść – może świadczyć o braku kompetencji i nieodpowiednim przygotowaniu.
- CV pracownik obsługi klienta – podsumowanie zawodowe
Podsumowanie zawodowe jest tą sekcją, która ułatwia wyróżnienie się spośród innych kandydatów. Wiele osób, nawet młodych, nie zdaje sobie sprawy z tego czym jest, czy też, w jaki sposób napisać, podsumowanie zawodowe. Okazuje się, że to proste! Wystarczy stworzyć parę zdań o sobie, swoich największych osiągnięciach oraz celach zawodowych. Umieść je na górze dokumentu. Zyskujesz w tym momencie wizytówkę. To ona da Ci przewagę! Z łatwością przykujesz wzrok pracodawcy. Jeśli odpowiednio go zachęcisz – zapozna się on dokładniej z resztą dokumentu. Twoje szanse na zdobycie wymarzonej posady wzrosną!
Jak zabrać się za tworzenie podsumowania zawodowego? Odpowiedz sobie na pytania:
- kim jesteś;
- co już osiągnąłeś;
- dlaczego zależy Ci na zdobyciu tego stanowiska.
- CV doradca klienta – doświadczenie
Doświadczenie powinno być przygotowane odpowiednio pod posadę, jaką chcesz zdobyć. Jeśli zatem pracowałeś w różnych branżach – zacznij od tej, która jest w jakiś sposób powiązana z ofertą, na którą aplikujesz. Dzięki temu pracodawca nie będzie musiał przeszukiwać całej listy, aby znaleźć to, na czym mu zależy.
Nie posiadasz jeszcze doświadczenia zawodowego? To nic złego! Uzupełnij tę sekcję praktykami, stażami lub wolontariatami. Ważne, aby pokazać, że coś już w życiu robiłeś. Świadczy to o Twojej chęci do działania i podejmowania nowych inicjatyw.
- CV umiejętności obsługa klienta – umiejętności
Bardzo ważną sekcją są umiejętności do CV. Jeśli skrupulatnie je opiszesz, pracodawca będzie w stanie stwierdzić czy potrafisz wszystko to, co jest wymagane na danym stanowisku. Określi poza tym czy jest w stanie zapewnić Ci szkolenie z brakujących kompetencji lub zaproponować Ci inne stanowisko, które bardziej odpowiada Twoim zdolnościom.
Ważne jest, aby opisać zarówno kompetencje miękkie i twarde. Przełożony musi wiedzieć, czy poradzisz sobie w pracy w grupie, czy preferujesz samodzielne zadania. CV doradcy bankowego lub zatrudnionego w danej firmie powinno się skupiać głównie na nich. Praca w tym zawodzie polega głównie na kontaktach z klientem. Umiejętności interpersonalne będą konieczne.
W tej sekcji warto dodać też języki obce. Wpisz każdy język, który znasz przynajmniej w stopniu komunikatywnym i zaznacz, na jakim poziomie jesteś. Pracodawca chętnie zatrudni osobę, która jest w stanie pochwalić się dodatkowymi umiejętnościami, a znajomość języków obcych zawsze może okazać się przydatna.
- CV doradca klienta – wykształcenie
Opisując wykształcenie w CV, skup się na ostatniej pozycji. Pracodawca nie musi wiedzieć jaką szkołę podstawową ukończyłeś, jeśli jesteś już po studiach. Wyjątek stanowi sytuacja, w której poprzedni stopień edukacji zwiększy szansę na zdobycie wymarzonej posady. Dotyczy to nauki w szkołach lub klasach profilowanych oraz studiowania kierunków bezpośrednio powiązanych z zawodem, który chcesz wykonywać.
Ta sekcja może zawierać dodatkowo informacje o ukończonych kursach oraz zdobytych certyfikatach. Dodatkowe szkolenia świadczą o tym, że chcesz się rozwijać i jesteś otwarty na różne formy zdobywania wiedzy oraz doświadczenia. Pracodawcy cenią osoby, które same starają się o swoją przyszłość. Pokazuje to bowiem, że ciągle dążysz do poprawienia swoich umiejętności.
- CV doradca klienta – zainteresowania
Sekcja zainteresowania w CV bywa często pomijana. Kandydaci uważają, że nie jest ona istotna z perspektywy pracodawcy i że bardziej interesują go informacje dotyczące doświadczenia, umiejętności czy wykształcenia. Okazuje się, że wielu ludzi popełnia ten błąd i pomija tę rubrykę. Pracodawcy cenią sobie, gdy kandydat opisze swoje pasje. Dlaczego? Mogą się sporo o nim dowiedzieć. Jeśli ciekawią go tematy związane z branżą, w której chce być zatrudniony – oznacza to, że będzie dobrym i oddanym pracownikiem, a zawód nie znudzi go zbyt szybko. Wzrastają też szanse na to, że zostanie w danej firmie na dłużej. Jeśli z kolei interesuje się czymś spoza branży – to też dobrze. Świadczy to o umiejętności odreagowania i odpoczynku po ciężkim dniu. Hobby, które pozwala poprawić samopoczucie jest bardzo ważne.
- CV obsługa klienta – klauzula RODO
Jedną z najważniejszych, jeśli nie najważniejszą sekcją zawartą w CV, jest aktualna klauzula RODO. Stanowi ona zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Koniecznie zawrzyj ją w swoim życiorysie. Bez tego pracodawca nie będzie miał prawa do wykorzystania Twoich danych w procesie rekrutacyjnym. Oznacza to, że nie będzie on mógł zadzwonić do Ciebie w celu zaproszenia Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Wysyłanie CV bez klauzuli RODO jest bezcelowe.
- CV obsługa klienta – inne sekcje
Czujesz niedosyt? Chciałbyś wspomnieć w CV też o innych zagadnieniach, takich jak nagrody, szkolenia czy wolontariaty? Jeśli jest ich dużo w jednej tematyce, możesz stworzyć osobną sekcję. Dzięki temu dokument będzie wyglądał przejrzyście, a Ty pochwalisz się wszystkim tym, co może doprowadzić Cię do sukcesu!
Dlaczego na początku wspomnieliśmy, że powinieneś zacząć od szukania oferty pracy? Ponieważ najlepszym sposobem na zdobycie posady, jest dopasowanie CV do konkretnej propozycji! Nie mówimy tu oczywiście o modyfikowaniu życiorysu poprzez wprowadzanie kłamstw. Dostosowanie takie polega na zmianie kolejności zapisanych danych oraz na wyróżnieniu najważniejszych umiejętności, aby pracodawca od razu zauważył te informacje, na których mu zależy.
Jak napisać CV do pracy i dopasować je do konkretnej oferty? – Sprawdź!
CV wzór doradca klienta
Dane osobowe
Paulina Bąk
Doradca klienta bankowego
Numer telefonu: 882 547 002
Adres e-mail: paulina.bak@gmail.pl
Podsumowanie zawodowe
Jestem doradcą klienta z doświadczeniem w pracy w banku. Ukończyłam studia z finansów i rachunkowości. Łatwo nawiązuję kontakt z innymi ludźmi, zarówno klientami, jak i współpracownikami. Szukam posady, która umożliwi mi dalszy rozwój, będzie stabilna i obejmie cały etat.
Doświadczenie
08.2019 – 09.2022
Bank Podlaskie Bankowości
Stanowisko: Doradca klienta
Obowiązki:
- dzwonienie do klientów oraz zapraszanie ich do spotkania i skorzystania z oferty;
- zachęcanie nowych klientów do nawiązania współpracy z bankiem;
- sprzedaż produktów i usług, oferowanych przez bank;
- dostosowywanie oferty do konkretnego klienta;
- informowanie o możliwości bankowości mobilnej i internetowej oraz wsparcie i nauka obsługi tych narzędzi;
- obsługa klienta zgodna z wytycznymi narzuconymi przez bank.
Osiągnięcia:
- zdobywanie najwyższej premii za sprzedaż przez trzy miesiące z rzędu.
Umiejętności:
- umiejętności interpersonalne – z łatwością nawiązuję kontakty z klientami oraz współpracownikami;
- praktyczność – w rozmowie z klientem przejdę od razu do rzeczy;
- znajomość technik perswazyjnych – z łatwością przekonam klientów do zakupu określonych produktów, które oczywiście wcześniej dostosuje do jego sytuacji i preferencji;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- znajomość języka francuskiego na poziomie B1.
Wykształcenie:
2017-2019
Uniwersytet WSB w Poznaniu
Finanse i rachunkowość
Tytuł: magister
Zainteresowania
Interesuję się pieszymi wycieczkami górskimi. W wakacje zawsze wybieram się na taki kilkudniowy wyjazd. Pasjonuję się także siatkówką – zarówno grą, jak i oglądaniem rozgrywek.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ………………… w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
CV dla doradcy klienta
List motywacyjny obsługa klienta – jak przygotować taki dokument?
W ofercie pracy znalazłeś zapis, że wymagany lub mile widziany jest list motywacyjny? Nie traktuj go jako zamiennik do Curriculum Vitae! To dwie zupełnie różne rzeczy. Aby wziąć udział w rekrutacji, koniecznym jest dostarczenie życiorysu. Jeśli natomiast chcesz pokazać, jak bardzo zależy Ci na tej posadzie, warto dodatkowo przygotować list motywacyjny na stanowisko obsługi klienta.
List motywacyjny na stanowisko obsługi klienta – jak go napisać?
- Obsługa klienta list motywacyjny – powinien być dostosowany do oferty pracy
Przygotowujesz list motywacyjny? Aby odpowiednio wpłynąć na opinię pracodawcy, należy stworzyć list motywacyjny tak, aby bezpośrednio odpowiadał ofercie pracy. Wykorzystaj swoje zalety i opisz przede wszystkim to, na czym zależy pracodawcy. Opisz siebie w taki sposób, aby przełożony nie miał wątpliwości, że jesteś idealną osobą na to stanowisko.
- List motywacyjny na stanowisko obsługi klienta – nie traktuj go jak kopii CV
List motywacyjny nie może być zastępstwem dla życiorysu. Jego zadaniem jest rozszerzenie CV. Co to oznacza w praktyce? Możesz w nim umieścić to, co już zawarłeś w Curriculum Vitae, ale opisując to dokładniej lub wspomnieć o innych zagadnieniach, na które w drugim dokumencie nie znalazło się miejsce. W ten sposób rozszerzysz informacje o sobie, które dostarczysz pracodawcy, nie wykraczając jednocześnie poza jedną stronę CV.
- List motywacyjny specjalista ds obsługi klienta – zaprezentuj pracodawcy, co może zyskać poprzez zatrudnienie Cię
Z pewnością posiadasz zalety, które okażą się bardzo ważne w przyszłej pracy. Może nie przeszkadza Ci wykonywanie obowiązków w weekendy, jesteś kreatywny i masz pomysł, jak usprawnić pracę w firmie lub zespole albo posługujesz się językiem obcym, który usprawni kontakt z klientami. Jeśli uda Ci się zwiększyć zadowolenie pracodawcy i klientów, okażesz się wartościowym nabytkiem. Zastanów się, które z Twoich cech są nieocenione i potrzebne i podkreśl to w liście motywacyjnym.
- List motywacyjny obsługa klienta – napisz, dlaczego chcesz pracować akurat w tym miejscu
Co Cię motywuje do podjęcia tej pracy? Dlaczego zatrudnienie w tym miejscu jest dla Ciebie tak ważne. Może to szansa na rozwój, praca z profesjonalistami czy szansa na awans. Jeśli odpowiednio uzasadnisz swoje pragnienie, pracodawca może okazać się bardziej przychylny do zatrudnienia Cię.
- List motywacyjny obsługa klienta – zwróć uwagę czy dokument wygląda estetycznie
Niezwykle ważna, oprócz samej treści, jest forma, w jakiej zaprezentujesz swój list motywacyjny. Zadbaj o to, aby czcionka była jednolita. Jej wielkość może się różnić w przypadku oddzielenia nagłówków od wymieniania informacji o sobie, jednak nie powinna powodować chaosu w tekście. Jeśli chcesz zaznaczyć najważniejsze informacje – pogrub je. Nie zaznaczaj ich innym fontem, ponieważ nie będzie to wyglądało estetycznie (Zobacz też: Jaka czcionka do CV?) Ponadto – wypisując kilka punktów do jednej sekcji zastosuj myślnik lub kropki. Dzięki temu dokument wyda się bardziej przejrzysty i czytelny.
Koniecznie zajrzyj do naszych pozostałych artykułów:
Multitasking – o co chodzi? Czy wielozadaniowość jest efektywna?
Architekt – ile zarabia architekt i jak wygląda praca architekta?
Networking – co to? Jak stworzyć sieć kontaktów?
Onboarding pracowników – jak powinien przebiegać proces onboardingu?
Przykładowe CV
Choroba zawodowa – Czy należy Ci się odszkodowanie za chorobę zawodową?
Kontroler ruchu lotniczego – ile zarabia kontroler lotów? Jakie wymagania trzeba spełnić?
Praca w przedszkolu – nauczyciel oraz pomoc nauczyciela w przedszkolu
Elementy CV – jaka jest odpowiednia budowa CV?
Szablony CV
Netto brutto – brutto ile to netto? Sprawdź swoje wynagrodzenie na rękę
Wiek emerytalny w Polsce – ile wynosi wiek emerytalny w Polsce dla kobiet i mężczyzn?
Wzory CV